Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-24 16h45
Antwoorden: 6 antwoorden
al 3 x via chat contact opgenomen , niemand antwoord ( zelfs na 30 min wachten )
5 x gebeld, wordt je doorgestuurd van de één naar de andere .....
vandaag 05/09/2024 | op donderdag 25 jullie mijn eerste sms ontvangen " bevestigen afspraak orange technieker komt langs voor aansluiting op 31/07 , persoon komt en maakt een rapport dat telenet moet komen voor de kabel aan te sluiten van het huis naar de grijze bak aan het straat , blijkbaar mag orange technieker niet in deze box, 29 juli terug een sms dat technieker komt overmorgen ts 8 en 12 , persoon komt langs en vraagt wanneer telenet komt voor kabel aan te sluiten ( hoe moet ik dit nu weten ? ) technieker terug weg , opnieuw sms van orange " technieker komt langs op 19/08, zelfde probleem , technieker terug weg , en jawel , terug sms van orange , technieker komt langs op 27/08. raar maar waar , wanneer komt telenet . Ik bel naar telenet en die mensen vertellen me dat ik contact moet opnemen met orange, Na 6 keer bellen eindelijk bij de technische dienst van orange , na mijn vraag " alles komt in orde en is geregeld " ondertussen zijn we 5/09/24 en nog niks vernomen en nog niemand geweest van telenet of orange . Is dit de service die jullie aanbieden? Mijn geduld begint echt op te raken !
Dit niet de service die wij aanbieden want wij zijn ook gewoon klant zoals iedereen hier op het forum.
Maar nu is de vraag heb je al een Telenet aansluiting binnen liggen of niet en heb je enkel een Proximus aansluiting binnen ? Moest je een aansluiting al binnen hebben liggen dan zal er buiten een signaal opgezet moeten worden dat kan Orange eventueel wel doen maar als er echt een aansluiting moet komen van Telenet is het aan Telenet om dit te doen. Maar natuurlijk Telenet gaat geen Orange klanten voorrang geven eerst hun klanten dan die van Orange , wat een beetje logisch klinkt denk ik dan.
Want je hebt enkel over afspraken in je topic maar je geeft verder geen uitleg of je al een aansluiting hebt ja dan nee.
Denk dat Orange de kabel kan aansluiten, @bruneelsteven
Sinds begin augustus kan de technieker je aansluit... - Tribe (orange.be)
@bruneelsteven goedenavond,
ik kan geloven dat je geduld opgeraakt!
Maar ten eerste bestaat er hier géén chat correctie je bedoelde Messenger?
Als je van Telenet overgaat naar Orange moet Telenet je vrijgeven,
als ze dat niet doen en dat gebeurd meermaals,
dan heb je pech. Kan je niet met je gegevens eens naar een Telent winkel gaan?
Die moeten het toch voor je oplossen. Spijtig genoeg.
Beste , Ik ben momenteel klant bij proximus