annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geblokkeerde diensten

Topic gestart op: 06-09-24 07h09

Antwoorden: 4 antwoorden

shanyazijn01
Aspirant verkenner

Geblokkeerde diensten

7x gebeld naar de klantendienst via een andere telefoon, geen hulp of reactie.. uren in de wacht. 
verschillende keren via hun socials geprobeerd met berichtjes hun te bereiken, tevergeefs, ook gewoonweg geen antwoord. 

ik ben niet zo tevreden de laatste maanden.. het stelt me teleur 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@shanyazijn01  goedemorgen,

ja onze neus kan dat nog niet ruiken allemaal hé (grapje).

Dan zal je geduld moeten hebben.

Ik denk dat Orange ook niet blij is met zo klanten.

Wat als je Orange niet betaald?
Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? 
Je ontvangt gratis een eerste herinnering. 
Voor de tweede en derde herinnering betaal je telkens € 10. 
Je diensten worden tijdelijk geblokkeerd tot we je betaling ontvangen.
 
En tel daar dan 3 werkdagen van de bank bij.
Succes.
Tag2023.jpg
 
 
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@shanyazijn01 

De titel geblokkeerde diensten , dus je hebt geen diensten die beschikbaar zijn maar waarom niet ? 

Factuur te laat betaald ? je factuur totaal niet betaald ? eventuele werken ? 

Daarin zeg je totaal niks over in je topic dus een goed antwoord kunnen we niet geven wat er eventueel aan de hand kan zijn. Je hebt een paar keer gebeld maar dat is het dan ook maar de reden waarom je diensten geblokkeerd zijn ? En welke diensten zijn geblokkeerd ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


shanyazijn01
Aspirant verkenner

How mijn excuses, wist niet dat het zo in detail allemaal moest zijn. 
ik had mijn factuur iets te laat betaald iets wat normaal nooit voorvalt, maar ben ineens alleen komen te staan. 
ik heb gewoon geen toegang tot niets. Mensen kunnen mij zelfs niet bellen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@shanyazijn01 

Als topic starter probeer je zo veel mogelijk details te geven dan kunnen we veel gerichter helpen. Hier vraagt iemand hulp op het forum en wij proberen er in te helpen maar als iemand mij zegt de tv werkt niet en dat is het ja dan kunnen dat veel oorzaken zijn maar dan nog geen idee waar te zoeken natuurlijk. 

Nu je hebt dus je factuur te laat betaald maar wat is te laat. Normaal dien je een herinnering te krijgen maar goed je bent alleen komen te staan misschien ondertussen verhuisd...? Dus je facturen op een verkeerd / oud adres. 

Normaal gezien zou je ook een email krijgen van je factuur als in de My Orange app zie je jou factuur , dus daar had je ook al heen gekeken kunnen hebben. Nu door misschien de omstandigheden wat uit het oog verloren dat kan. 

Je hebt dus inmiddels betaald ? dan zou je het betaalbewijs beste eens door sturen via Facebook Messenger en daarin een korte uitleg bij geven als ook je gegevens zodat ze dit meteen kunnen checken. Heb je geen Messenger ga eens langs in een dichtstbijzijnde Orange shop en leg het daar neer en probeer als nog je diensten terug te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen