Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
RijckmansNV
Aspirant verkenner

Gedetailleerde oude facturen opvragen

Ik ben nu al 2 maanden bezig met het opvragen van oude (2018) gedetailleerde (dus met vermelding van de telefoongesprekken) facturen maar krijg gewoon geen gehoor bij Orange. Om horendol van te worden! 😡

Ik heb alle mogelijke kanalen al geprobeerd: via mail, via de website en klantenzone, via telefoon, aangetekende zending... Heeft er iemand een oplossing voor mij?

Labels (3)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
RijckmansNV
Aspirant verkenner

Beste Niki,

Heb ik gisteravond gedaan. Bedankt voor de tip. Nu hopen dat er op gereageerd wordt...

0 pluimen
Josette
Leidende sjamaan

@RijckmansNV  goedenavond,

erg om dit te lezen zou niet mogen gebeuren.

Ook niet via je klantenzone?

Je kan hier een berichtje doen via FP en via Messenger je vraag opsturen

kan enkele dagen duren.

Succes.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

RijckmansNV
Aspirant verkenner

Beste Josette,

Dank voor je reactie. Neen, in de klantenzone kan ikzelf zover niet terug gaan. Je kan ze wel aanvragen en dat heb ik gedaan maar daar krijg ik dus geen reactie op...

Ik heb gisteravond via messenger geprobeerd. Ik heb gestuurd naar Orange en naar Orange Belgium... Alweer afwachten dus...

Nog een vraagje: wat bedoel je met "FP"?

Groetjes

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

Contacteer het web care team via Messenger, hierbij ben ik steeds het beste geholpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen