Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-21 17h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik ben nu al 2 maanden bezig met het opvragen van oude (2018) gedetailleerde (dus met vermelding van de telefoongesprekken) facturen maar krijg gewoon geen gehoor bij Orange. Om horendol van te worden! 😡
Ik heb alle mogelijke kanalen al geprobeerd: via mail, via de website en klantenzone, via telefoon, aangetekende zending... Heeft er iemand een oplossing voor mij?
Beste Niki,
Heb ik gisteravond gedaan. Bedankt voor de tip. Nu hopen dat er op gereageerd wordt...
@RijckmansNV goedenavond,
erg om dit te lezen zou niet mogen gebeuren.
Ook niet via je klantenzone?
Je kan hier een berichtje doen via FP en via Messenger je vraag opsturen
kan enkele dagen duren.
Succes.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Deze krijg je ook:
Beste Josette,
Dank voor je reactie. Neen, in de klantenzone kan ikzelf zover niet terug gaan. Je kan ze wel aanvragen en dat heb ik gedaan maar daar krijg ik dus geen reactie op...
Ik heb gisteravond via messenger geprobeerd. Ik heb gestuurd naar Orange en naar Orange Belgium... Alweer afwachten dus...
Nog een vraagje: wat bedoel je met "FP"?
Groetjes
Contacteer het web care team via Messenger, hierbij ben ik steeds het beste geholpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |