Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-22 14h18
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo,
Heb zopas mijn oud telefoonnummer overgezet naar mijn Tempo Gigaprepaid kaart. Voor ik het nummer had overgezet, had ik mij al geregistreerd op de My-Orange app met het Orange nummer dat bij mijn nieuwe simkaart kwam.
Nu dit oud nummer bestaat niet meer, maar Orange gebruikt het nog wel om zowel in de app in te loggen als op de website, terwijl mijn oud nummer nu gebruikt wordt.
Er werd vermeld op de app dat dit 48u in beslag kan nemen, maar dit is intussen verstreken.
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt,
Tom
@heylentom94 Goedenavond.
Heeft een van onderstaande antwoorden je geholpen?
Zo ja, dan mag de deze als oplossing aanvinken, dank je.
Beste is eens een berichtje te doen naar de klantendienst. Via Messengerkan je dit het beste doen zodat je niet moet wachten. Ze zullen je dan contacteren als het in orde is. Ze zullen je oud profiel moeten verwijderen en dan kan je erna een nieuw profiel aanmaken.
Het probleem is dat je oud nummer onder je oud profiel staat maar je profiel is gelinkt in het systeem met je email adres aan dat nummer. Dus laat het resetten en je kan erna weer verder gaan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |