Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).
bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code #002#
te gebruiken (niet ##002#)
(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)
Succes !
marc
Ik heb nog steeds last van dit probleem.
Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.
Weet iemand hoe het wel lukt ?
Ik heb nog steeds last van dit probleem.
Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.
Weet iemand hoe het wel lukt ?
Ugh @haelewyn,
De klantendienst stamleden zouden inderdaad je Voicemail kunnen deactiveren. De webcare stamleden op sociale media kunnen je verder helpen als je geen antwoord hebt via de telefonische dienst.
Totem's groetjes,
Totem
Bedankt, Totem, voor je reactie.
Ik ben nog maar iets langer klant dan een maand.
Ik had Visual Voicemail al geactiveerd en zal die eerst verwijderen. Daarna ga ik nog eens kijken of ik zelf de voicemail kan verwijderen die dan in de plaats moet komen in mijn profiel.
Wat ik zelf kan doen in mijn profiel is sterk gewijzigd na verloop van tijd en van die ene maand. In het begin is niet alles toegankelijk, heb ik gezien.
De helpdesk : probeer ik eventueel opnieuw.
Sociale media : gebruik ik niet. Eventueel een normale chatomgeving zou leuk zijn maar als ik me niet vergis is dat geen manier waarop je de helpdesk kan contacteren.
Voorlopig nog geen manier gevonden om de voicemail uit te schakelen.
Bij mijn opties zag ik enkel de visual voicemail sinds onlangs.
De helpdesk zegt dat het niet meer mogelijk is.. Wat ik een tekortkoming van Orange zou vinden.