Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-11-23 11h34
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb een internetabonnement Start Fiber zonder televisie en zonder mobiel abonnement.
Allereerst wil ik zeggen dat ik sinds mijn overstap naar Orange geen enkele klachten heb in verband met de diensten, alleen maar positieve opmerkingen dus.
Het enige probleem dat ik heb is dat wanneer ik inlog in de klantenzone, deze volledig leeg is. Mijn diensten, abonnement of facturen zijn hier niet terug te vinden.
Wanneer ik de MyOrange app download krijg ik de melding dat mijn simkaart niet van Orange is en ik dus geen gebruik kan maken van de app.
Zie screenshots in bijlage.
Is dit een aanpassing dat bij Orange zelf moet gebeuren vooraleer ik wel alle info in de klantenzone te zien krijg? Kan ik de MyOrange app gebruiken zonder mobiel abonnement van Orange?
Alvast bedankt.
Wout
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb dit ook voorgehad toen ik geen mobiel abonnement had bij Orange, vreemd genoeg, als ik inlogde met it's me, kon ik het wel zien. Dit geld alleen voor de klantenzone, de Orange app werkt met een Orange gsmnummer...
Dit hebben ze na contact en een hele periode wel kunnen rechtzetten bij Orange (klantenzone), had iets te maken met de nummerkoppeling en dat er blijkbaar verwezen werd naar een verkeerd vast virtueel nummer dat gebruikt word voor de internet connectie.
Ik heb dit ook voorgehad toen ik geen mobiel abonnement had bij Orange, vreemd genoeg, als ik inlogde met it's me, kon ik het wel zien. Dit geld alleen voor de klantenzone, de Orange app werkt met een Orange gsmnummer...
Dit hebben ze na contact en een hele periode wel kunnen rechtzetten bij Orange (klantenzone), had iets te maken met de nummerkoppeling en dat er blijkbaar verwezen werd naar een verkeerd vast virtueel nummer dat gebruikt word voor de internet connectie.
Mattie,
Bedankt, ik zal eens contact opnemen. Ik kan inderdaad wel inloggen met ItsMe maar het portaal is gewoon leeg.
Bedankt!
Wout
Denk niet dat je My Orange kunt gebruiken zonder mobiel abonnement, @Wobo1
Je mobiel nummer is je Id. Maar buiten je mobiel verbruik op te volgen kun je in My Orange niet veel doen
Verder, als je nieuw bent moet je 48 uur wachten voor je klantenzone
Wat je tweede screenshot betreft, kan zijn dat je nog geen facturen hebt
Verder moet je hier eens zien - er zijn kortingen op de mobiele abonnementen als je vast internet van Orange hebt
Dag Gregory, bedankt voor het snelle antwoord. Ik vermoedde al zoiets ivm de app.
Ik ben klant sinds augustus en heb dus al 3 facturen ontvangen (en betaald), maar deze zijn dus niet zichtbaar in de klantenzone.
Wout