annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

Topic gestart op: 16-05-19 09h35

Antwoorden: 21 antwoorden

nikeaire
Gewaardeerd verkenner

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

OPGELOST

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

 

mvg.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze

@nikeaire 

Ben net eens gaan kijken op de website en van Coyote is nergens nog sprake, bij geen enkel abo. Ik denk dat dit aanbod verstreken is, de overeenkomst met Coyote afgelopen.

Trouwens Panter wordt ook niet meer aangeboden, dat is nu Cheetah hé ...

Anders zou het wel logisch zijn dat een hoger abo minstens dezelfde voordelen heeft als een lager abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@nikeaire 

Net eens gekeken, mijn Coyote loopt binnen 3 dagen af, ben benieuwd of het nog eens verlengd gaat worden (in het kader van wie het al heeft mag het houden, niewue worden niet meer gegeven). Ik meende dat in principe de overeenkomst Orange-Coyote ergens eind april afliep ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen