annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

Topic gestart op: 16-05-19 09h35

Antwoorden: 21 antwoorden

nikeaire
Gewaardeerd verkenner

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

OPGELOST

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

 

mvg.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze

@nikeaire 

Waze werkt net zoals Coyote. De eerste die iets ziet maakt er een melding over en alle andere gebruikers worden dan gewaarschuwd wanneer ze die locatie naderen.

Het grote verschil is dat Coyote bestaat op dedicated toestellen die permanent in het voertuig staan en vanzelf mee aan- en uitgaan.

Dat laatste speelt echter niet mee voor de gebruikers van Orange Coyote, dat is d' office ook op de foon, net zoals Waze. Geen enkel verschil dus.

Plus daarnaast het feit dat Waze niks kost. In mijn bescheiden opinie een volwaardige vervanger voor Coyote.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

 

mvg.

Ugh @nikeaire

 

Coyote is nog steeds beschikbaar voor Orange-klanten (vanaf Koala).  

Dus bij je tariefwijziging geniet je nog steeds van Coyote. 

 

Wijze woorden vliegen door de hoofdtipi

Totem 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Hoe komt het dan dat op de website bij de abo's en hun inhoud nergens "Coyote" nog vermeld staat? Dat stond er voordien toch altijd bij?

Dan kunnen de mensen toch niet weten dat het er toch bijhoort ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nikeaire
Gewaardeerd verkenner

waarom het er iet bijstaat, zou ik ook willen weten

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Even een update:

Zoals beloofd ging ik nakijken wat er met mijn abo ging gebeuren dat nu afgelopen is en de vooropgestelde einddatum van de overeenkomst met Orange ook voorbij is.

En ziedaar, ik startte Coyote op en kreeg al meteen een boodschap op het scherm: "Goed nieuws, u kan blijven genieten van uw Coyote abonnement met Orange"

En ja hoor, even nagekeken en mijn abo loopt nu tot 20 juni.

Dat is dus de situatie voor bestaande klanten. Of nieuwe klanten zich nog steeds kunnen aanmelden, daar heb ik uiteraard geen zicht op.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen