annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

Topic gestart op: 16-05-19 09h35

Antwoorden: 21 antwoorden

nikeaire
Gewaardeerd verkenner

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

OPGELOST

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

 

mvg.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  is je probleem inmiddels opgelost of je vraag ? Aarzel dan niet om de juiste oplossing te markeren. Op die manier help je andere Tribers ook weer op weg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nikeaire
Gewaardeerd verkenner

ja ik heb nog altijd Coyote bij mijn abo Panter ipv 33€ pm heb ik promotie korting naar 26,40€ pm, zolang ik het niet verander .alles onbeperkt, alleen 5Gb pm .Weet niet of je nog Coyote krijgt als je een andere abo neemt, daarom houd ik deze maar

groetjes Steven

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  nee als je naar een nieuwe tarief plan gaat naar de Go tarieven ben je dus je Cloud en je Coyote kwijt. Dus zolang jij nog van je Dieren abonnement gebruik maakt zal er niks veranderen. Markeer zeker nog wel de oplossing die je het beste geholpen heeft om andere Tribers ook te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nikeaire
Gewaardeerd verkenner

ok, bedankt , nu weet ik genoeg, gebruik Coyote elke dag als ik in de auto zit                                                             blijf ik mooi bij mijn Panterke , 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen