annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

Topic gestart op: 16-05-19 09h35

Antwoorden: 21 antwoorden

nikeaire
Gewaardeerd verkenner

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

OPGELOST

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

 

mvg.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze


@nikeaire  schreef:

ok, bedankt , nu weet ik genoeg, gebruik Coyote elke dag als ik in de auto zit                                                             blijf ik mooi bij mijn Panterke , 


Mijn abo werd ook net verlengd met een maand, maar geen kat die weet of wil zeggen hoe lang dit nog zal duren. De overeenkomst tussen Orange en Coyote is immers reeds stopgezet ...

So, be prepaired !!! Waze is eventueel een gratis alternatief.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


nikeaire
Gewaardeerd verkenner

raar dat ze niet meer samen werken , krijg soms de melding van Coyote dat ze nakijken of ik Coyote via Orange krijg, 2 sec. later is alles in orde, krijg regelmatig ook updates

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja tuurlijk, dat komt omdat men bij Coyote periodiek een lijst krijgt van de Orange nummers die een geldig abo hebben dat aan de voorwaarden voldoet.

Die lijst bestaat nog en wordt nog gebruikt. Er komen er wel geen nieuwe bij. Er verdwijnen er enkel, zoals mensen die overgaan naar een GO abo. En ook mensen die vroeger op de lijst stonden maar nooit Coyote geïnstalleerd hebben kunnen dat nu niet meer doen, ook al hebben ze nog een dieren abo. De overeenkomst is afgelopen.

Wie het nu nog heeft zal het blijven behouden, maar voor hoelang nog? Ik weet het niet ....

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nikeaire
Gewaardeerd verkenner

ok, bedankt nu weet ik genoeg, zal ik er maar van genieten tot het niet meer kan,

je zei iets van Waze, maar Waze heeft geen mobielen flitsautos lijk Coyote of vergis ik mij

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen