Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-05-19 09h35
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo,
heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote
mvg.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@nikeaire heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder.
@nikeaire schreef:
ok, bedankt , nu weet ik genoeg, gebruik Coyote elke dag als ik in de auto zit blijf ik mooi bij mijn Panterke ,
Mijn abo werd ook net verlengd met een maand, maar geen kat die weet of wil zeggen hoe lang dit nog zal duren. De overeenkomst tussen Orange en Coyote is immers reeds stopgezet ...
So, be prepaired !!! Waze is eventueel een gratis alternatief.
raar dat ze niet meer samen werken , krijg soms de melding van Coyote dat ze nakijken of ik Coyote via Orange krijg, 2 sec. later is alles in orde, krijg regelmatig ook updates
Ja tuurlijk, dat komt omdat men bij Coyote periodiek een lijst krijgt van de Orange nummers die een geldig abo hebben dat aan de voorwaarden voldoet.
Die lijst bestaat nog en wordt nog gebruikt. Er komen er wel geen nieuwe bij. Er verdwijnen er enkel, zoals mensen die overgaan naar een GO abo. En ook mensen die vroeger op de lijst stonden maar nooit Coyote geïnstalleerd hebben kunnen dat nu niet meer doen, ook al hebben ze nog een dieren abo. De overeenkomst is afgelopen.
Wie het nu nog heeft zal het blijven behouden, maar voor hoelang nog? Ik weet het niet ....
ok, bedankt nu weet ik genoeg, zal ik er maar van genieten tot het niet meer kan,
je zei iets van Waze, maar Waze heeft geen mobielen flitsautos lijk Coyote of vergis ik mij
@nikeaire heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |