Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-05-19 09h35
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo,
heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote
mvg.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@nikeaire heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder.
Ben net eens gaan kijken op de website en van Coyote is nergens nog sprake, bij geen enkel abo. Ik denk dat dit aanbod verstreken is, de overeenkomst met Coyote afgelopen.
Trouwens Panter wordt ook niet meer aangeboden, dat is nu Cheetah hé ...
Anders zou het wel logisch zijn dat een hoger abo minstens dezelfde voordelen heeft als een lager abo.
Net eens gekeken, mijn Coyote loopt binnen 3 dagen af, ben benieuwd of het nog eens verlengd gaat worden (in het kader van wie het al heeft mag het houden, niewue worden niet meer gegeven). Ik meende dat in principe de overeenkomst Orange-Coyote ergens eind april afliep ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |