annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenk earbuds

Topic gestart op: 02-10-22 08h03

Antwoorden: 5 antwoorden

thomastielt
Aspirant verkenner

Geschenk earbuds

Hey,

 

Ik heb toch enige tijd geleden een nieuwe gsm aangeschaft via myorange.

Bij deze gsm ontving

 je earbuds. Dus alles in orde gebracht en uiteindelijk niets meer van gehoord. Is er ergens een mogelijkheid om dit op te volgen? 

 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@thomastielt 

En je kreeg die earbuds bij een iPhone of een Huawei of een Xiaomi of welk toestel ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
thomastielt
Aspirant verkenner

Hey,

 

Bij een One Plus Nord.

 

Grts

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@thomastielt 

Ok nu is dat duidelijk want heb wat info gezocht. 

Heb je op de link gedrukt in deze pagina ? https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/producten-en-diensten/cashback-en-geschenken

En ben je dan op deze pagina uitgekomen om alles te registreren ? https://promotions.activationboxx.com/oneplus/

Als je die stappen overlopen hebt dan kan dat wel een aantal weken duren. Je krijgt dan eerst een email met daarin je aanvraag en dan zul je een email moeten ontvangen als je registratie is goedgekeurd. Heb je deze emails niet ontvangen check je spam eens kan zijn dat ze daarin gekomen zijn. 

Moest je echt nergens iets ontvangen hebben dan is het beste dat je via One Plus zelf contact zoekt want dit is een actie die hun aanbieden en niet Orange. Orange bied het aan omdat die samenwerking er is maar voor de rest heeft Orange hier niks mee te maken. Het is namelijk niet Orange die de earbuds aanbied maar One Plus. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


thomastielt
Aspirant verkenner

Ok, ik heb idd alles gedaan. Ik wacht nog even af. Bedankt voor de info!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen