annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hand free voice atan 30 min

Topic gestart op: 07-04-20 12h41

Antwoorden: 20 antwoorden

Fie78
Gewaardeerd verkenner

Hand free voice atan 30 min

OPGELOST

Ik kreeg een mail van Orange dat hand free voice atan zou geactiveerd zijn. Heeft iemand een idee wat dat is?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Gevonden!


"ATAN is de afkorting voor AnyTime, Any Netwerk.  ATAN kan betrekking hebben op belminuten of SMS'en, inbegrepen in een gsm abonnement of herlaadkaart.  De inbegrepen minuten of sms'en kunnen gebruikt worden voor communicatie binnen het eigen gsm-netwerk, maar ook op gsm-netwerken van derden."

Dus was blijkbaar bevestigingsmail van de gekregen verjaardags30minuten met de melding dat ik ze eender wanneer en op alle netwerken kan gebruiken. 

Bij deze is deze informatie gedeeld:-)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Fie78  ik denk dat je bedoeld de visual voicemail ? Heb je een van de nieuwe formules misschien de 'Go' formules. Dan heb je gratis de visual voicemail. Je dient hiervoor wel je gewone voicemail geconfigureerd te hebben dan kan je er gebruik van maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Nee, geen Go formule... De mail vermeldt echt hand free voice atan...

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Fie78  kan ook zijn dat het dan spam is. Ze zijn vinding rijk tegenwoordig. Klik maar nergens op en je kan dat ook doorsturen eventueel naar phishing@orange.com

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Fie78
Gewaardeerd verkenner

Ok. Bedankt. Wij hebben een gezamenlijke factuur (orange circle) en mijn verjaardagscadeau komt op het nummer van mijn partner terecht. Bij Orange vertelde men mij dat alles naar 1 gsm nummer gestuurd wordt als je met 2 nummers op 1 factuur zit. Dus niks meer persoonlijk.  Klopt dit?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen