annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app niet beschikbaar op de tv, enkel op mobiele apparaten...

Topic gestart op: 14-02-22 15h45

Antwoorden: 7 antwoorden

Elmo
Aspirant verkenner

Orange TV app niet beschikbaar op de tv, enkel op mobiele apparaten...

OPGELOST

Ik kan op mijn splinternieuwe LG-tv jullie "Orange TV app" niet downloaden, deze is niet terug te vinden in de playstore van de tv...
Hebben jullie geen TV-app beschikbaar, zoals vb VTM-GO en TV-Vlaanderen?
Op mobiele toestellen kan ik jullie app wel downloaden, maar niet op de tv (die nochtans 1 van de meest recente modellen op de markt is).
Alvast bedankt voor jullie feedback.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Er is (nog) geen ondersteuning om de app rechtstreeks te installeren op een TV toestel.
Je kan wel de app gebruiken op je mobiel toestel (GSM of tablet) en eventueel "casten" naar de TV als er een Chromecast in uw TV ingebouwd zit. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Pletse
Gewaardeerde genezer

Er is (nog) geen ondersteuning om de app rechtstreeks te installeren op een TV toestel.
Je kan wel de app gebruiken op je mobiel toestel (GSM of tablet) en eventueel "casten" naar de TV als er een Chromecast in uw TV ingebouwd zit. 

0 pluimen
Elmo
Aspirant verkenner

Bedankt voor je feedback! Jammer, zou leuk zijn mocht men ook op de tv de Orange-app kunnen downloaden en gebruiken.
TV-Vlaanderen biedt ook app-tv aan (3 versies zelfs), en bij hen kan je op de tv gewoon de app downloaden en gebruiken, evenals op je mobiele toestellen... Erg handig is dit, je hebt geen decoder meer nodig!
Maar als je op de TV enkel kan kijken via je webbrowser (surfen naar de Orange-site en daar inloggen op app-TV) dan is dat niet erg handig... Veel te omslachtig!
Persoonlijke mening uiteraard... 🙃

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Het slechte nieuws is dat je (voorlopig?) helaas ook niet via de webbrowser kunt kijken naar Orange tv.

0 pluimen
Elmo
Aspirant verkenner

OK, dan zijn er buiten casten dus geen mogelijkheden op de tv... Heel jammer... ☹️

Bedankt voor je info.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen