annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Handige links overzichtelijk maken

Topic gestart op: 25-12-19 22h00

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Handige links overzichtelijk maken

@Totem  en @NelsonM ,

Het is mij opgevallen dat een klant veel moet doen en moet zoeken om bij de juiste link te komen als deze iets moet doen. Als iemand een opzeg wil doen of iets wil aanvragen of andere zaken wil regelen moeten we goed zoeken en kijken of er ergens een link is die kan helpen. Heb nu ook de link voor de Bpost moeten zoeken om het bewijs van inlevering te mailen. Maar zo zijn er meerdere link's die we moeten zoeken. 

Dus de vraag is of er een pagina kan komen waar deze link's allemaal bij elkaar staan en dat de klant niet altijd moet zoeken om bij het juiste uit te komen. Het zou perfect passen bij de Blog pagina om daar de info neer te zetten. 

Zijn er nog die dit een goed idee vinden ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
NelsonM
Orange-werknemer

@Totem  en @NelsonM ,

Het is mij opgevallen dat een klant veel moet doen en moet zoeken om bij de juiste link te komen als deze iets moet doen. Als iemand een opzeg wil doen of iets wil aanvragen of andere zaken wil regelen moeten we goed zoeken en kijken of er ergens een link is die kan helpen. Heb nu ook de link voor de Bpost moeten zoeken om het bewijs van inlevering te mailen. Maar zo zijn er meerdere link's die we moeten zoeken. 

Dus de vraag is of er een pagina kan komen waar deze link's allemaal bij elkaar staan en dat de klant niet altijd moet zoeken om bij het juiste uit te komen. Het zou perfect passen bij de Blog pagina om daar de info neer te zetten. 

Zijn er nog die dit een goed idee vinden ?

Hallo @patrick2,

Goed idee ! Het wordt genoteerd 🙂

Groetjes,

Nelson 

0 pluimen
pedroYSL
Aspirant verkenner

Merci voor de info man

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@pedroYSL  schreef:

Merci voor de info man


Dat is hetgeen we hier doen hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Ik vraag me allang af, of Orange naar z'n klanten luistert?

Echt lezen van de dingen die we hier neerpennen (nog maar te zwijgen van tijd) met goeie voorstellen en ideeën. 

Misschien kunnen ze EERST eens de klantendienst updaten. 

Ik heb nog andere voorstellen, maar daar ga ik nu niet aan besteden...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen