Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 22h00
Antwoorden: 11 antwoorden
Het is mij opgevallen dat een klant veel moet doen en moet zoeken om bij de juiste link te komen als deze iets moet doen. Als iemand een opzeg wil doen of iets wil aanvragen of andere zaken wil regelen moeten we goed zoeken en kijken of er ergens een link is die kan helpen. Heb nu ook de link voor de Bpost moeten zoeken om het bewijs van inlevering te mailen. Maar zo zijn er meerdere link's die we moeten zoeken.
Dus de vraag is of er een pagina kan komen waar deze link's allemaal bij elkaar staan en dat de klant niet altijd moet zoeken om bij het juiste uit te komen. Het zou perfect passen bij de Blog pagina om daar de info neer te zetten.
Zijn er nog die dit een goed idee vinden ?
Het is mij opgevallen dat een klant veel moet doen en moet zoeken om bij de juiste link te komen als deze iets moet doen. Als iemand een opzeg wil doen of iets wil aanvragen of andere zaken wil regelen moeten we goed zoeken en kijken of er ergens een link is die kan helpen. Heb nu ook de link voor de Bpost moeten zoeken om het bewijs van inlevering te mailen. Maar zo zijn er meerdere link's die we moeten zoeken.
Dus de vraag is of er een pagina kan komen waar deze link's allemaal bij elkaar staan en dat de klant niet altijd moet zoeken om bij het juiste uit te komen. Het zou perfect passen bij de Blog pagina om daar de info neer te zetten.
Zijn er nog die dit een goed idee vinden ?
Hallo @patrick2,
Goed idee ! Het wordt genoteerd 🙂
Groetjes,
Nelson
Merci voor de info man
Ik vraag me allang af, of Orange naar z'n klanten luistert?
Echt lezen van de dingen die we hier neerpennen (nog maar te zwijgen van tijd) met goeie voorstellen en ideeën.
Misschien kunnen ze EERST eens de klantendienst updaten.
Ik heb nog andere voorstellen, maar daar ga ik nu niet aan besteden...