annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart activeren lukt niet

Topic gestart op: 08-01-21 13h20

Antwoorden: 8 antwoorden

Dauwdrupje
Gewaardeerd verkenner

Herlaadkaart activeren lukt niet

OPGELOST

Gisteren heb ik, zoals wel vaker, een herlaadkaart van Orange gekocht. Ik krijg echter telkens een foutmelding wanneer ik die probeer te activeren. Ook de dienst *123*# om mijn resterende beltegoed te kennen werkt niet, ik kan de klantendienst op het nummer 5000 niet bereiken (de oproep wordt steeds afgebroken) en als ik me online aanmeld op het profiel van mijn gsm, lijk ik noch beltegoed, noch een herlaadgeschiedenis te hebben. Kan iemand me helpen? Bedankt! 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@bob1810 @Dauwdrupje 

Willen jullie hier eens lezen gaan?

Klik op de blauwe hier aub?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Dauwdrupje
Gewaardeerd verkenner

@Josette 

Bedankt, Josette! En nu maar hopen dat het snel in orde komt... 

Josette
Wijze
Wijze

@Dauwdrupje  ik hoop dat ook voor jullie.

Ze doen hun best hoor.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Dauwdrupje
Gewaardeerd verkenner

@Josette 

Bedankt voor de hulp, Josette! Het probleem is intussen (bij mij althans) opgelost. 

Josette
Wijze
Wijze

@Dauwdrupje  goedemorgen, fijn dat te lezen,

bedankt om het te melden, fijn weekend. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen