Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-21 13h20
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Gisteren heb ik, zoals wel vaker, een herlaadkaart van Orange gekocht. Ik krijg echter telkens een foutmelding wanneer ik die probeer te activeren. Ook de dienst *123*# om mijn resterende beltegoed te kennen werkt niet, ik kan de klantendienst op het nummer 5000 niet bereiken (de oproep wordt steeds afgebroken) en als ik me online aanmeld op het profiel van mijn gsm, lijk ik noch beltegoed, noch een herlaadgeschiedenis te hebben. Kan iemand me helpen? Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt, Josette! En nu maar hopen dat het snel in orde komt...
@Dauwdrupje ik hoop dat ook voor jullie.
Ze doen hun best hoor.
Bedankt voor de hulp, Josette! Het probleem is intussen (bij mij althans) opgelost.
@Dauwdrupje goedemorgen, fijn dat te lezen,
bedankt om het te melden, fijn weekend.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |