annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen met My orange app: geen bonus

Topic gestart op: 04-11-18 10h48

Antwoorden: 4 antwoorden

Chayenne
Aspirant verkenner

Herladen met My orange app: geen bonus

Ik heb vandaag 15€ herladen via de app maar ik krijg mijn gratis smsn en facebook niet hoe komt dit ik heb ook geen bevestigings sms gekregen maar dit is wel van mijn rekening gegaan 

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb vandaag 15€ herladen via de app maar ik krijg mijn gratis smsn en facebook niet hoe komt dit ik heb ook geen bevestigings sms gekregen maar dit is wel van mijn rekening gegaan

Ugh @Chayenne, @KaatH, @Dominiqueva,

 

Is het uiteindelijk in orde gebracht? 🙂

 

Indien niet, aarzel zeker niet om de magische krachten van de Orange-stamleden in te schakelen!

 

Moge dit euvel snel verholpen zijn!

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Groet🏹

Maartenw
Aspirant verkenner

Hey Chayenne,

Welk tarief heb je? Er zijn namelijk tarieven waarbij je geen extra's krijgt, en tarieven waarbij je die wel krijgt. 

Aangezien je het hebt over Facebook en sms'en, gok ik dat je Tempo Touch hebt, dan zouden de extra's normaal wel geactiveerd moeten worden, al heb ik ook al wel eens voorgehad dat de extra's pas 1 dag na m'n herlaadbeurt werden geactiveerd.

Het kan ook zijn dat je momenteel Tempo Easy hebt, waar geen extra's aan verbonden zijn. Dus voor de zekerheid eens nakijken of navragen bij Orange welk tarief je hebt. 

Dominiqueva
Aspirant verkenner

Zelfde probleem hier 

KaatH
Rekruut scout

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem voor. Ik ontvang geen voordelen en de sms'en gaan van mijn 15 euro af. Is het bij jou al opgelost? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen