Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-18 16h47
Antwoorden: 7 antwoorden
Mijn orange app herkent mijn nummer niet en ben 100% zeker dat ik mijn nummer juist invul. Weet iemand hier een oplossing voor?
@andreas schreef:Mijn orange app herkent mijn nummer niet en ben 100% zeker dat ik mijn nummer juist invul. Weet iemand hier een oplossing voor?
Hallo,
Het duurt 24 uur voorarleer de My orange app je nummer herkent.
Dan zou het ok moeten zijn. Lukt het niet, even de simkaart in en uitsteken en dan zou het wel moeten lukken.
Greetz
cleo
Hallo,
Ik heb dit ook zeer regelmatig. Het werkt wel vlotter als ik de app open terwijl ik verbonden ben met 4G, dan wanneer ik verbonden ben met wifi. Maar dan nog krijg ik soms de hele inlogprocedure opnieuw, krijg ik een code toegestuurd, waar de app vervolgens niet op reageert. Als ik de app dan helemaal sluit en opnieuw begin, geraak ik meestal wel ingelogd.
Nog mensen met dit probleem? Is er een oplossing in de maak om dit gebruiksvriendelijker te maken?
Mvg.
Sarah
@patrick2, hopelijk, ik ben klant sinds juni en heb dit probleem vanaf toen al. Ben er voor langs geweest bij Orange Shop maar ze konden enkel de tip geven om 4G te gebruiken ipv Wifi. Hopelijk is het snel opgelost! 🤞
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |