Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-09-22 10h33
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo,
Kan iemand mij helpen
Ik heb mijn iPhone 11 online gekocht maar had geen factuur meer maar wel mijn orderbevestiging ik heb die mee opgestuurd via een orange shop.
Het was een hardware probleem
Zou ik met de orderbevestiging wel recht hebben op mijn garantie?
Inderdaad, maar ik heb zien passeren op de Orange site dat een aankoopbewijs ook in orde was dat is toch hetzelfde als orderbevestiging?
Nee.
Aankoopbewijs is je factuur.
Orderbevestiging is dat je order bevestigd is en dat je je bestelling hebt gedaan. Je kan daar namelijk onderuit als je afziet van de aankoop.
Op de factuur is die aangekocht en dus je bewijs dat die door jou aangekocht is , je bent de rechtmatige eigenaar.
Oke bedankt maar geeft u dan een idee hoeveel de herstelling kost van een hardware probleem
@Bieketje schreef:
Oke bedankt maar geeft u dan een idee hoeveel de herstelling kost van een hardware probleem
Daar kunnen wij moeilijk op antwoorden hé. Alles hangt af van wat er hersteld of vervangen dient te worden, hoeveel werkuren daarin kruipen, enz ...