Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-18 11h38
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren.
Is dit niet meer mogelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@SergeVG schreef:Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren.
Dat is helaas niet meer mogelijk 😞
de voicemail is inderdaad geschrapt om een boodschap in te spreken voor lange afwezigheid, waarbij geen boodschap ingesproken
Helaas pindakaas
Greetz
Cleo
@SergeVG schreef:Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren.
Dat is helaas niet meer mogelijk 😞
de voicemail is inderdaad geschrapt om een boodschap in te spreken voor lange afwezigheid, waarbij geen boodschap ingesproken
Helaas pindakaas
Greetz
Cleo
Dat is echt zonde, moet ik iedere keer als ik enkele dagen afwezig ben mijn voicemail opnieuw inspreken. Zeer eigenaardig, was super simpel bij Proximus 😡
Hallo! Nee, t'is niet mogelijk je voicemail uit te schakelen 😞
Maar als je zegt dat de berichten zullen niet beluisterd worden, dan zijn de mensen gewaarschuwd, nee? 😉
Dat is natuurlijk een mogelijkheid, als voicemail zeggen dat je er niet bent en eventueel ingesproken berichten toch niet zal beluisteren. Goed gevonden van Alex
Heeft natuurlijk een nadeel, ongewenste gasten weten dan dat je er niet bent .....