annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe voicemail afwezigheid instellen op vakantie

Topic gestart op: 14-08-18 11h38

Antwoorden: 5 antwoorden

SergeVG
Aspirant verkenner

Hoe voicemail afwezigheid instellen op vakantie

OPGELOST

Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren.

Is dit niet meer mogelijk?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner


@SergeVG  schreef:

Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren.

Is dit niet meer mogelijk?


Dat is helaas niet meer mogelijk 😞

de voicemail is inderdaad geschrapt om een boodschap in te spreken voor lange afwezigheid, waarbij geen boodschap ingesproken

 

Helaas pindakaas

 

Greetz

Cleo

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Cleopatra
Veteraan verkenner


@SergeVG  schreef:

Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren.

Is dit niet meer mogelijk?


Dat is helaas niet meer mogelijk 😞

de voicemail is inderdaad geschrapt om een boodschap in te spreken voor lange afwezigheid, waarbij geen boodschap ingesproken

 

Helaas pindakaas

 

Greetz

Cleo

paulr
Rekruut scout

Dat is echt zonde, moet ik iedere keer als ik enkele dagen afwezig ben mijn voicemail opnieuw inspreken. Zeer eigenaardig, was super simpel bij Proximus 😡

0 pluimen
Alex
Aspirant genezer

Hallo! Nee, t'is niet mogelijk je voicemail uit te schakelen 😞

Maar als je zegt dat de berichten zullen niet beluisterd worden, dan zijn de mensen gewaarschuwd, nee? 😉

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is natuurlijk een mogelijkheid, als voicemail zeggen dat je er niet bent en eventueel ingesproken berichten toch niet zal beluisteren. Goed gevonden van Alex Smiley Tong

Heeft natuurlijk een nadeel, ongewenste gasten weten dan dat je er niet bent .....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen