annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ieper

Topic gestart op: 29-11-19 13h59

Antwoorden: 6 antwoorden

Chesneyver
Aspirant verkenner

Ieper

Ik probeer al de hele dag de shop in Ieper te bereiken. Tevergeefs.. HELP

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Chesneyver  telefonisch zijn de shops moeilijk te bereiken. Bij hier bij in de stad ook al eens gebeld maar tevergeefs. Is er iets waar wij hiermee kunnen helpen ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chesneyver
Aspirant verkenner

Nee niet echt ben veranderd van Telenet naar orange. Heb abbo met toestel genomen. Mijn toestel ging gisteren of vandaag in orde zijn echter heb ik nog niks gehoord. En zou ik graag zelf contact opnemen zodat ik me niet onnodig ver moet verplaatsen. + Sim kaart heb ik meegekregen en ging in de loop van de dag overschakelt worden echter zijn we 2 dagen verder en moet ik nog steeds mijn oud kaartje gebruiken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chesneyver  een nummer overdracht kan langer duren dan 2 dagen he . Ik weet het ze maken een belofte van 48 uur maar dat zijn loze beloften en ik kan het weten aangezien ik er bijna dagelijks mee bezig was. Toestellen in orde brengen weet ik niet wat ze beloofd hebben.

Betreft de nummer overdracht , u ziet uw oude signaal weg vallen , dus geen bereik meer en uw nummer is bij Orange actief.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Chesneyver  een nummer overdracht kan langer duren dan 2 dagen he . Ik weet het ze maken een belofte van 48 uur maar dat zijn loze beloften en ik kan het weten aangezien ik er bijna dagelijks mee bezig was. Toestellen in orde brengen weet ik niet wat ze beloofd hebben.

Betreft de nummer overdracht , u ziet uw oude signaal weg vallen , dus geen bereik meer en uw nummer is bij Orange actief.

Ugh @patrick2,

Een nummerportering moet max 24u nemen, technische problemen kunnen inderdaad voor vertraging zorgen.

Toestellen worden geleverd tussen 48 en 72 werkuren na je activatie of je tariefplanwijziging.  

Totem's zonnegroeten, trouwe Sjaman !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen