Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
Ik ben geen nieuwe klant, in het verleden kon ik gewoon inloggen. En ik heb ook niets laten aanpassen.
Wat de browsers betreft, dit heb ik ook al getest (IE, chrome, Firefox).
Bij wachtwoord vergeten krijg ik de foutmelding dat mijn login niet gekend is (ook al heb ik enkele maanden geleden nog kunnen inloggen).
de medewerker op Orange Messenger vraagt mijn login en paswoord dit is PHISHING sowieso er schort wat daar mijn vraag is heeft u uw login en paswoord ook dienen te geven ?
Ik heb telefonisch contact gehad met de klantendienst.
Daar hebben ze alles nagekeken en ik zou geen account gehad hebben volgens hun gegevens. Wat raar is want ik had ervoor al wel verschillende keren kunnen inloggen.
Toen een nieuwe account aangemaakt met een login die via sms werd toegestuurd.
Eens dit allemaal gedaan was kon ik terug inloggen als vroegen met behoud van al mijn instellingen. (Dit was wel raar, dus er moet toch iets aangepast zijn achter de schermen )
Dat is wel een beetje raar hé als het er voor werkte en in eens niet meer en ook niet op andere browsers. Kan je nog wel inloggen via de My Orange app ?
Zou anders eens vragen aan de klantendienst om je bestaand email adres te verwijderen , dus eigenlijk eens je klantenzone resetten of opschonen. Dan opnieuw een registratie doen met je email adres misschien is er ergens een fout ingeslopen.