Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
De My Orange app gebruik ik niet. Ik werk altijd via de website.
Dan zal ik de klantendienst eens moeten contacteren (via 5000 ??)
Oke de My Orange app is wel heel handig hoor daarin kan je ook je verbruik nazien dus het is toch een kleine tip die ik je mee kan geven.
Ja je kan bellen de 5000 maar je kan ook het webcare team contacteren via Messenger , enkel als je een Facebook account hebt. Moest je twitter hebben kan je hun ook contacteren via die weg.
Ik hoop enkel dat het snel opgelost is want op deze manier kan je niks van je verbruik zien.
Morgen eens contacteren en dan laat ik de oplossing wel weten.
Alvast bedankt om mee te zoeken.
Aan de klantenzone is niks aangepast aangezien ik gewoon kan inloggen.
Ben je misschien net nieuwe klant ? Of heb je iets laten veranderen ?
Heb je ook al eens gezien via een andere browser? Ook eventueel eens je cache en cookies legen. Kan je ook eens hier een prinsscreen maken met de foutmelding ? Gelieve geen persoonlijke info in de prinsscreen zetten zoals wachtwoorden of een naam of email adres.
Zelfs met de itsme app kom je er niet in? De frontdesk helper zei me zonet dat er nooit een klantenzone is aangemaakt op mijn oproepnummer zo is t wel makkelijk onderuit trachten te komen ben op enkele maanden na 10 jaar trouwe klant ik stuur verschillende abonnementen aan via de klantenzone via mijn hoofdnummer. Die controle ben ik nu kwijt! Reeds vijf dagen over en weer praten met Chelsy, Laura, Nelson, Issam allen frontdesk medewerkers en dan vragen ze om mijn paswoord door te geven via Messenger, daar doe ik niet aan mee het is zelfs geen beveiligde verbinding en dan nog paswoord is mijn eigendom Stel ik kan niet meer op mijn bankrekening geraak mijn pincode dan ook even doorgeven aan een helpdeskmedewerker ? Ik denk het niet, zulke verzoeken staan gelijk aan phishing.
#comeclear
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |