Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
@Twonickyll,
Dat is vreemd. Heb je het al eens geprobeerd op een andere browser?
Groetjes,
Mustafa
Beste Mustafa Y
Neen helaas een andere browser helpt niet , en op de helpdesk beloofde ze er iets aan te doen, maar tot op heden geen gehoor , ik heb nochtans een dosier nr en zelfs na tweede telefoontje niets. Op mijn gsm lukt het wel , op computer niet ...
Strange,
Thx for the replay, groetjes Dominiek
@Twonickyll
Dan neem je best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"
Groetjes,
Mustafa
Dit is inderdaad de enige oplossing...
Account laten resetten via klantendienst, verder geen verklaring.
ben je dan je instellingen en gegevens kwijt ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |