Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 19h39
Antwoorden: 40 antwoorden
Geachte,
Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?
Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.
Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.
Met vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.
Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.
Ik ook niet
Hallo @Sandy1989,
Dan neem je best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"
Groetjes,
Mustafa
Dag Moondust,
Indien je wijzigingen hebt uitgevoerd in je contract kan het zijn dat je een nieuwe klantenzone dient aan te maken. Klik op “ik schrijf me nu in” om deze uit te testen. Moest dit niet lukken kan je op login/wachtwoord vergeten klikken om deze op te lossen. Tot slot, kan de klantendienst je uiteraard verderhelpen.
- Ayse
zelfs itsme authenticatie werkt niet mijn account zou zelfs niet meer bestaan , niks veranderd aan abonnementen of contracten ORANGE heeft het verknoeid en ik ben niet de enige. #comeclear