annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen in klantenzone

Topic gestart op: 28-03-21 19h39

Antwoorden: 40 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
MustafaY
Leidende genezer

@Twonickyll,

Dat is vreemd. Heb je het al eens geprobeerd op een andere browser? 

Groetjes,
Mustafa

 

0 pluimen
TwonickyII
Veteraan verkenner

Beste Mustafa Y

Neen helaas een andere browser helpt niet , en op de helpdesk beloofde ze er iets aan te doen, maar tot op heden geen gehoor , ik heb nochtans een dosier nr  en zelfs na tweede telefoontje niets. Op mijn gsm lukt het wel , op computer niet ...


Strange,

Thx for the replay, groetjes Dominiek

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

@Twonickyll

Dan neem je best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

woony
Gewaardeerd verkenner

Dit is inderdaad de enige oplossing...

Account laten resetten via klantendienst, verder geen verklaring.

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

ben je dan je instellingen en gegevens kwijt ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen