Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-21 10h50
Antwoorden: 16 antwoorden
Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?
@patrick2 Update
Vandaag op mijn vriendin's iphone overgeschakeld van Koala naar Go Plus.
Sms bevestiging gekregen
Sms herstarten gekregen
(Daarna was op de Orange App een tijdje het gebruik 4G niet te zien)
Uiteindelijk fout bij Tariefplan wijzigen en ook de Opties
Als de fout van Tariefplan wijzigen komt doordat men nog niet eens kan wijzigen (nog geen maand verstreken sinds vorige wijziging tariefplan, ware het niet slecht dat de fout daarvoor/daadoor beter omschreven wordt, vb U kunt het tariefplan maar eenmaal wijzigen per facturatiecyclus @Totem ?
Heb daarstraks nog eens gezien en kan nog altijd mijn tariefplan niet zien ook mijn opties zijn niet zichtbaar. Ben al bijna twee maanden naar Unlimited gegaan en nog werkt de app niet naar behoren. En zoals al eerder aangegeven ook aan de klantendienst , dit is al sinds ik naar Go ben overgeschakeld.
Hopelijk is het snel opgelost want het moet werken. In december zou er ook een update komen is gezegd door @Totem van de My Orange app maar heb die update nog niet gezien helaas.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |