Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-12-19 16h06
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb zojuist mijn orange app verwijderd omdat hij niet goed meer werkte. Ik wil de app terug installeren en nadat ik mijn gsm nr en de code ingetikt heb, komt volgende opmerking op mijn scherm:
Toegang tot deze app is voorbehouden aan orange-klanten. Je toestel bevat mogelijk geen orange simkaart.
Ik heb steeds de orange app gebruikt. Ik ben al 17 jaar klant.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Grtjs Sveke
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je u gsm al eens uit gedaan en weer aan da kan helpen
Goedemorgen,
ik weet niet of je via Google Play store of een andere app download.
Maar ga dan eens naar die app bv Google play store
bij je instellingen van de apps en verwijder daar alle caches.
Werkt dat niet verwijder dan die app en download hem opnieuw.
Start opnieuw op en dan de Orange app proberen te downloaden.
Succes.
@pdr Door mijn gsm uit te schakelen en terug aan te zetten , kon ik probleemloos de app installeren. Hoop dat dit ook voor jou een oplossing is.
Grtjs Sveke
@Sveke heb hier even getest op de iphone en de app werkt. Als u de app er opnieuw af gooit en terug installeerd werkt deze dan wel? Of is er een ander toestel om het eens te proberen of die daar wel op werkt ?
Bij mij al verschillende dagen hetzelfde. Ik kan ook Orange niet bereiken. Ik bel 5000 en krijg dan een vriendelijke goeie dag en dan niets meer.
@pdr Door mijn gsm uit te schakelen en terug aan te zetten , kon ik probleemloos de app installeren. Hoop dat dit ook voor jou een oplossing is.
Grtjs Sveke