Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-22 08h44
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste,
na jaren klant te zijn bij orange (na overname van mobistar) hadden we via orange thank you telkens recht op een filmticket 1 + 1 gratis bij de kinepolis… blijkt dat orange sinds 30/03 kinepolis uit hun gamma heeft gehaald en kan je wel nog die tickets gebruiken bij andere cinemas …mag ik vragen bij welke cinema ik in west vlaanderen daarmee terecht kan…lijkt mij niet echt een eerlijke praktijk om iets dat al jaren bij de verworven voordelen hoort zomaar unilateraal te wijzigen… dat was een belangrijke voor ons gezin… mss maar uitkijken dan naar een andere provider
@stefanievb
Je gaat met je kind naar de slager...
Daar krijgt hij/zij een 'vleesje' tot de slager zegt; "nu zijde toch te oud om nog een vleesje te vragen hé"
Ga je dan als ouder naar een andere slager omdat je geen extra vleesje meer krijgt?
Het is inderdaad jammer dat de samenwerking tussen Kinepolis en Orange werd stopgezet.
Voor West- en Oost-Vlamingen schiet er niet echt een alternatief over en ik begrijp de situatie maar om al te beginnen over "Testaankoop inschakelen" en dergelijke gaat er compleet over.
Het is zo dat het Thank You programma een EXTRA'tje is die Orange schenkt aan hun klanten en ze hebben 0,0 contractuele verplichting om dit verder te blijven doen. Als het schrappen van het gratis Kinepolis-ticket een reden zou zijn om te veranderen van provider dan vrees ik ervoor dat je uw ticketje zal moeten gaan zoeken bij de concurrent.
Dit is mijn mening als klant die ook gebruik maakte van het Kinepolis-ticket...
Je kan kan uitkijken naar een andere provider want daar hebben ze dat niet en hier zal het niet terug komen.
Je kan je ook de vraag stellen misschien is kinepolis er wel mee gestopt in plaats van Orange dus kinepolis gaat uitkijken naar nieuwe klanten ?
is niet de eerste keer dat iemand 'dreigt' van naar een andere provider te gaan @patrick2
Precies alsof Orange voor die ene klant ( van de 3 miljoen) gans de cavalerie zal mobiliseren
@stefanievb goedemorgen,
je hebt hier al geantwoord en daar kan je ook de oplossing lezen.
https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/Einde-samenwerking-Kinepolis/m-p/121991#M2998
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |