Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-04-22 10h18
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste,
ik wens via de app een surfherlaadbeurt (5 GB) aan te kopen maar ik kan deze optie niet activeren. (zie foto) Ook via de online klantenzone lukt dit niet. Ik moet dus telkens bellen naar de klantendienst wanneer ik extra data wens bij te kopen.
iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt.
Probeer te bellen naar *5123*# dan verder naar opties
Bedankt voor je antwoord.
Zonet even geprobeerd, maar krijg “fout bij uitvoeren verzoek - onbekende fout”.
En als u #123# probeert?
Geen mogelijkheid om zo een extra surfherlaadbeurt aan te kopen.
Ik heb een abonnement.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |