annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht

Topic gestart op: 29-10-21 18h38

Antwoorden: 5 antwoorden

Casandra
Aspirant verkenner

Klacht

Beste

 

ik heb zojuist 3 maal gehad dat mijn oproep onbeleefd word opgehangen ik bel omdat ik na al meerdere problemen gehad te hebben met onjuiste facturen dit opgelost wil hebben ik word nog steeds 50€ teveel aan gerekend ik bel de eerste keer word der zeer onbeleefd tegen mij gereageerd dat ik alles verkeerd bekijk terwijl ik niet achterlijk ben en dat ik weet dat ik alles juist bekijk maar deze persoon gewoon te lui is een dossier op te maken deze hangt plots af waardoor ik terug bel ik krijg iemand anders aan de lijn deze art mij voor bijna 10 minuten in wacht en hangt dan plots weer af waardoor ik nog maals bel doet deze derde persoon na een kwartier weer het zelfde. Ik weet niet wat voor **bleep** onbeschofte klootzakken hier werken maar als dit niet opgelost geraakt wil ik graag laten weten dat ik alles opgenomen heb en hier maar al te graag voor verder ga en het dan zo zal zijn dat er juist helemaal niets meer word betaald!!!!

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Casandra
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reacties ik was gewoon zo enorm kwaad met hoe ze me behandeld hebben en ik vond nergens iets waar ik een klacht kan neerleggen buiten deze pagina bedankt voor de tips ik zal deze zeker gebruiken. Dankjewel allemaal 😊

Cdt24801
Wijze
Wijze

Graag gedaan, @Casandra , en ik hoop dat je goed verder geholpen wordt door de bevoegde instanties 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Casandra 

Als je de raad opvolgt van @Cdt24801 en @Josette  dan ga je al een heel eind komen. 

Enkel een kleine tip : je eigen opnames die je doet van de calls mogen nooit gebruikt worden. Dat is een bepaalde privacy die zegt dat enkel opgenomen calls in een call center gebruikt mogen en kunnen worden. Die wij als klant zou kunnen maken mogen dan weer niet gebruikt worden. Moest er dus een geschil ergens zijn of je bent het niet eens met de gesprekken dan dienen dus de opnames van het call center opgevraagd te worden en beluisterd te worden. Dit samen met de persoon of personen waarmee het dus moeilijk verlopen is. Dit zal altijd intern gebeuren bij een call center en de klant kan en mag hier ook niet bij zijn.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Casandra 

Los van het feit dat ik begrip kan opbrengen voor uw reactie in uw situatie wil ik u er wel even op wijzen dat je hier tegen de verkeerde aan het uitvaren bent. Tribe is een forum, van, voor en door Orange klanten die elkaar helpen door uitwisselen van kennis en ervaring.

Wij zijn dus geen van allen Orange medewerkers noch op enige wijze aan Orange verbonden. Met uw specifieke probleem kunnen wij u dus helaas niet helpen.

Moest je de raad van @Josette opvolgen en via die weg ook geen bevredigend resultaat boeken zou ik u aanraden u te wenden tot de ombudsdienst voor telecommunicaties. Dat helpt heel dikwijls. Hoe je dat doet kan je hier lezen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen