annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verlengen coax kabel naar achterkant gebouw

Topic gestart op: 28-10-21 18h51

Antwoorden: 1 antwoord

DCwl
Aspirant verkenner

Verlengen coax kabel naar achterkant gebouw

Hallo,

Binnen een paar maanden beginnen de werken aan mijn huis. De huidige veranda wordt gesloopt en wordt vervangen door een nieuwe. Mijn living is momenteel aan de straatkant en mijn kabels komen daar ook aan.

Na de verbouwing zou ik mijn living naar de veranda willen verplaatsen. Deze is aan de achterkant van het huis. De coax kabel e.d. voor TV door het huis doortrekken zie ik niet zitten, want heb een schoorsteen die in de weg zit, waardoor het doortrekken niet echt op een mooie manier kan worden gedaan.

Idealiter zou ik de kabel langs buiten willen laten trekken naar vanachter aan het gebouw, maar weet niet of ik hiervoor een technicus van orange/telenet kan inschakelen? En doe ik dit best voor of na het bouwen van de veranda, zodat de mensen van de veranda bouw dit mooi kunnen verwerken voordat ze te gyproc muren plaatsen?

Kan ik de kabel op voorhand laten plaatsen en dan, wanneer de veranda klaar is, een "knip" laten doen om vanaf dan niet meer de TV aansluiting vooraan het gebouw, maar achteraan te hebben (of beide aansluiting behouden?)?

 

Alvast bedankt voor de info!

Groetjes

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Je electricien kan dat ook @DCwl 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen