annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klant zijn

Topic gestart op: 01-12-24 19h53

Antwoorden: 4 antwoorden

Thyani
Aspirant verkenner

Klant zijn

Hallo,

Ik ben onlangs in een orange winkel geweest om de opties te bekijken voor een gsm-abonnement met de iphone 16.

Ze vertelden me dat ik eerst 3 maand klant moet zijn. Ik heb al 5 jaar en 11 maanden een nummer bij orange met herlaadkaarten. Dit zou niet gezien worden als klant, klopt dit? 

Op mijn orange app staat namelijk wel dat ik gold KLANT ben. 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Thyani 

Denk dat ze geen zin hadden of andere dergelijke dingen want je kan perfect een toestel met abonnement nemen. In het verleden is dit ook zo geweest bij ons , nieuwe klant geworden en ja wel hoor konden perfect een toestel erbij nemen als nieuwe klant. 

Zoals hier al eerder gezegd is geweest ga naar een andere shop en regel daar je abonnement met je toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 een goedemorgen,

Klopt wat @Cdt24801 schrijft doe maar eens naar een andere winkel gaan

als je die hebt in je buurt. Dan zou ik nadien wel de foute mededeling doorgeven

aan de klantendienst.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik vind dit maar een heel raar verhaal, @Thyani  ...

Nooit geweten dat je drie maand klant moet zijn alvorens je een GSM abo kan aangaan .... Trouwens, hoe kan je drie maand klant worden wanneer je geen abo kan aangaan ... Heel vreemd verhaal ...

Of heb ik iets verkeerd geïnterpreteerd?

En inderdaad, je bent gold klant, dus je bent al veel langer dan drie maanden klant...

Ik zou eens naar een andere shop gaan ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Thyani
Aspirant verkenner

@Cdt24801

Ze zeiden dat ik niet van herlaadkaarten kon omschakelen naar een abonnement met gsm inbegrepen.. Vond dit zelf ook raar dus ik dacht ik vraag het hier even. Ik ga binnenkort naar een andere shop. Alvast bedankt 🙂

Leden met de meeste pluimen