Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-08-20 11h40
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Met mijn nummer op een professioneel abbo moet ik bellen naar 5432 voor de klantendienst.
Onmiddellijk is heel het menu in het Frans en heb ik geen andere keuze, na het wachten krijg je een Frans spreken persoon aan de lijn die 0.0 NL begrijpt en die mij niet wil verder helpen (in het Frans?!) omdat mijn Orange profiel NL is.
Ik vraag expliciet om doorgeschakeld te worden naar de NL dienst voor professionelen, al 3x wordt ik naar de particuliere dienst gestuurd. Daar vragen ze mijn nummer en dat wordt natuurlijk herkend als een pro met als resultaat:
Gelieve te bellen naar 5432 voor pro abbo's.
What the hell Orange?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@BlackMamba2k18 dant staat je toch gekend als FR klant. Kan je een bericht sturen via Messenger of Twitter dat ze het nakijken? Dan moet dit zo snel mogelijk opgelost worden.
@BlackMamba2k18 en staat je nummer wel op NL herkend ? Beste bel je eens : +32 2 745 97 72
En kijk dan eens wat voor resultaat het geeft .
@patrick2 Volledig in het Frans.
@BlackMamba2k18 dant staat je toch gekend als FR klant. Kan je een bericht sturen via Messenger of Twitter dat ze het nakijken? Dan moet dit zo snel mogelijk opgelost worden.
@patrick2 Ik heb hier gewoon iemand anders zijn GSM gebruikt om het nu in orde te krijgen.
Ik heb ook een bericht via messenger verstuurd met een aanpassing. Zou dus in orde moeten komen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |