annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst volledig in het frans en niet geholpen.

Topic gestart op: 24-08-20 11h40

Antwoorden: 4 antwoorden

BlackMamba2k18
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst volledig in het frans en niet geholpen.

OPGELOST

Met mijn nummer op een professioneel abbo moet ik bellen naar 5432 voor de klantendienst.
Onmiddellijk is heel het menu in het Frans en heb ik geen andere keuze, na het wachten krijg je een Frans spreken persoon aan de lijn die 0.0 NL begrijpt en die mij niet wil verder helpen (in het Frans?!) omdat mijn Orange profiel NL is. 

Ik vraag expliciet om doorgeschakeld te worden naar de NL dienst voor professionelen, al 3x wordt ik naar de particuliere dienst gestuurd. Daar vragen ze mijn nummer en dat wordt natuurlijk herkend als een pro met als resultaat:

Gelieve te bellen naar 5432 voor pro abbo's.

What the hell Orange? 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@BlackMamba2k18  dant staat je toch gekend als FR klant. Kan je een bericht sturen via Messenger of Twitter dat ze het nakijken? Dan moet dit zo snel mogelijk opgelost worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@BlackMamba2k18  en staat je nummer wel op NL herkend ? Beste bel je eens : +32 2 745 97 72 

En kijk dan eens wat voor resultaat het geeft . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
BlackMamba2k18
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Volledig in het Frans. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BlackMamba2k18  dant staat je toch gekend als FR klant. Kan je een bericht sturen via Messenger of Twitter dat ze het nakijken? Dan moet dit zo snel mogelijk opgelost worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


BlackMamba2k18
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Ik heb hier gewoon iemand anders zijn GSM gebruikt om het nu in orde te krijgen.

Ik heb ook een bericht via messenger verstuurd met een aanpassing. Zou dus in orde moeten komen.

Leden met de meeste pluimen