Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-06-22 09h52
Antwoorden: 5 antwoorden
Mijn gsm (Samsung Galaxy A12) laadde niet meer op ... Naar de Orange shop geweest en daar werd mij meegedeeld dat ik mijn gsm voor 2 weken kwijt zou zijn omdat hij moest opgestuurd worden naar de hersteldienst. Ik had hem nog maar pas in februari aangekocht ... OK stuur hem maar op ... Krijg ik dan een reserve gsm (wie kan er nu niet 2 weken zonder gsm?!?! EN ik heb hem nodig voor mijn werk)? Neen zei men, door de corona lenen we geen gsm's uit 😲 Heb je dan geen reserve gsm liggen thuis mevrouw? NEEN dat heb ik niet ... Dus ja, dan heb ik maar nog ene gekocht (slechts 149.99€) hé. ... Mijn vraag naar jullie ... zou ik als klant (al 18jaar) een compensatie kunnen krijgen ofzo???
Had dan beter 40 EUR betaald voor een 24 uur service
Nieuw reparatieprogramma ! - Tribe (orange.be)
Of een depannage toestel van 20 of 40 EUR gekocht ( alleen bellen) Smartphones en gsm's | Orange België
dat werd mij niet meegedeeld ... anders zou ik dat wel gedaan hebben ... 😞
Maar hier krijg je geen compensatie voor aangezien Orange hier geen schuld aan heeft en het is geen panne binnen Orange.
Ik dacht ... als 18jarige klant ... misschien iets terug doen qua klant gerichtheid