annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenservice??? Toestel laadt niet meer op, compensatie?

Topic gestart op: 21-06-22 09h52

Antwoorden: 5 antwoorden

sportyveva79
Aspirant verkenner

Klantenservice??? Toestel laadt niet meer op, compensatie?

Mijn gsm (Samsung Galaxy A12) laadde niet meer op ... Naar de Orange shop geweest en daar werd mij meegedeeld dat ik mijn gsm voor 2 weken kwijt zou zijn omdat hij moest opgestuurd worden naar de hersteldienst. Ik had hem nog maar pas in februari aangekocht ... OK stuur hem maar op ... Krijg ik dan een reserve gsm (wie kan er nu niet 2 weken zonder gsm?!?! EN ik heb hem nodig voor mijn werk)? Neen zei men, door de corona lenen we geen gsm's uit 😲 Heb je dan geen reserve gsm liggen thuis mevrouw? NEEN dat heb ik niet ... Dus ja, dan heb ik maar nog ene gekocht (slechts 149.99€) hé. ... Mijn vraag naar jullie ... zou ik als klant (al 18jaar) een compensatie kunnen krijgen ofzo???

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Had dan beter 40 EUR betaald voor een 24 uur service

Nieuw reparatieprogramma ! - Tribe (orange.be)

Of een depannage toestel van 20 of 40 EUR gekocht ( alleen bellen) Smartphones en gsm's | Orange België

 

 

0 pluimen
sportyveva79
Aspirant verkenner

dat werd mij niet meegedeeld ... anders zou ik dat wel gedaan hebben ... 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@sportyveva79 

Maar hier krijg je geen compensatie voor aangezien Orange hier geen schuld aan heeft en het is geen panne binnen Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
sportyveva79
Aspirant verkenner

Ik dacht ... als 18jarige klant ... misschien iets terug doen qua klant gerichtheid 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen