Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-06-22 09h52
Antwoorden: 5 antwoorden
Mijn gsm (Samsung Galaxy A12) laadde niet meer op ... Naar de Orange shop geweest en daar werd mij meegedeeld dat ik mijn gsm voor 2 weken kwijt zou zijn omdat hij moest opgestuurd worden naar de hersteldienst. Ik had hem nog maar pas in februari aangekocht ... OK stuur hem maar op ... Krijg ik dan een reserve gsm (wie kan er nu niet 2 weken zonder gsm?!?! EN ik heb hem nodig voor mijn werk)? Neen zei men, door de corona lenen we geen gsm's uit 😲 Heb je dan geen reserve gsm liggen thuis mevrouw? NEEN dat heb ik niet ... Dus ja, dan heb ik maar nog ene gekocht (slechts 149.99€) hé. ... Mijn vraag naar jullie ... zou ik als klant (al 18jaar) een compensatie kunnen krijgen ofzo???
Je hebt als klant pas recht op een compensatie als er een panne is , lees individueel , meer dan 24 uur aan je vaste diensten. Je zou zeggen je mobiel is een vaste dienst ja dat klopt maar je hebt er geen panne aan. Je toestel is defect en dat wordt verkocht via Orange maar de fabrikant is de verantwoordelijke hiervoor.
Het is altijd vervelend als je toestel defect gaat en zeker als je die pas nieuw gekocht hebt. Maar hier kan Orange ook niet op voorzien want ze zijn niet de fabrikant er van enkel de verdeler van het toestel.
En of je nu 18 jaar of 25 jaar klant bent deze regels geleden voor iedereen hetzelfde.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |