annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone resetten van user naar account eigenaar

Topic gestart op: 11-01-25 14h16

Antwoorden: 1 antwoord

ClarionClippert
Aspirant verkenner

Klantenzone resetten van user naar account eigenaar

Midden vorige maand besloten wij van operator te veranderen voor onze diensten Mobiel en Vast Internet. Als nieuwe klant volgde ik de richtlijnen op de Orange website en maakte ik een profiel aan. Na enkele dagen wachten werd mijn account actief en merkte ik op dat Orange mij het profiel van 'user/gebruiker' heeft gegeven daar waar ik eigenlijk het profiel van 'account eigenaar' had moeten krijgen.

Het resultaat is verstrekkend; ik kan namelijk als contractant aan geen enkele van mijn gegevens, niet aan facturen, niet aan verbruiken, beheren van diensten kan niet,... Absoluut onbegrijpelijk! Ondertussen belde ik enkele malen naar de klantendienst, waar, moet gezegd worden, een vriendelijke stem je te woord staat, maar verder zonder enig resultaat. Er werd een incidentennummer opgemaakt, maar vervolgens...

En nu?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Pletse
Ervaren genezer

Hey @ClarionClippert ,

Heb je meerdere mobiele nummers? Er wordt altijd 1 nummer als factuurverantwoordelijke ingesteld. Welke dit is, dit wordt random gekozen tenzij de medewerker één bepaald nummer aanduidt als verantwoordelijke.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen