annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kredit niet gekregen

Topic gestart op: 31-03-20 22h49

Antwoorden: 2 antwoorden

AlinaS
Aspirant verkenner

Kredit niet gekregen

OPGELOST

Op 12maart,heb ik mijn herlaadkaart opgeladen met 15 euro..als altijd op de laatste bijna 5jaar.Ik heb de kredit nog niet gekregen tot nu toe.Vandaag is 31Maart.Ik heb aan de Klantenservice 2 keer gebeld, de 2de keer de vrouw daar zei dat ik 4Gb van internet ga krijgen en dat ik moet een email sturen aan orange met bewijs dat ik heb de 15euro betaald.Ik heb nooit een email terug gekregen en nooit mijn 15euro.Het is niet de eerste keer!!!!!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
AlinaS
Aspirant verkenner

Dank je wel voor jouw advies! Ik probeer zo doen.Ik hoop dat eindelijk gaan zij die goed regelen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@AlinaS  goed dat je het bewijs hebt. Beste wat je nu kan doen is het via messenger versturen , het webcare team. Doe daar ook deze foto bij dat je hebt als bewijs en zet daar je verhaal neer wat je niet hebt gekregen. Deze zullen dat direct door sturen naar de juiste diensten en het bekijken. Je hoeft niet te wachten op bericht want zij zullen je zelf bericht sturen als het is opgelost. Het is een beetje vervelend nu allemaal want er zal een grote drukte zijn door de sluiting van de shops waardoor alles nu bij hun terecht komt. Maar ik zou het zo doen is mijn advies.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


AlinaS
Aspirant verkenner

Dank je wel voor jouw advies! Ik probeer zo doen.Ik hoop dat eindelijk gaan zij die goed regelen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen