Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-06-24 15h47
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo, ik krijg al geruime tijd (weken?) een foutmelding als ik naar de Mijn Producten pagina navigeer in de Klantenzone (https://e-services.orange.be/nl/subscriptions) Heeft er nog iemand last van toevallig?
Beste Josette, dankuwel voor de snelle en goede feedback. Je voorstel voor de app werkte inderdaad, het probleem bleef evenwel op de website zèlf, maar dat was na het weekend opgelost. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik in een overdrachtsfase zat (wat wellicht ook meespeelde), en waarschijnlijk heeft de update die Orange heeft doorgevoerd van zaterdag op zondag ook soelaas gebracht.
@Jori goedemiddag,
ik krijg ook steeds foutmeldingen in de klantenzone.
Dan moet ik zelfs mijn laptop opnieuw opstarten.
Dat is al doorgegeven geweest.
Maar wanneer dat opgelost is géén idee.
Als je met de app werkt verwijder die dan eens via instellingen - apps.
Start je toestel opnieuw op en download de app opnieuw.
Kan helpen.
Succes.