annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn betaalmethode in app werkt niet

Topic gestart op: 19-04-20 21h04

Antwoorden: 6 antwoorden

Jwally
Aspirant verkenner

Mijn betaalmethode in app werkt niet

Hallo,

Mijn betaalmethode via Orange in app aankopen werkt niet iemand die een oplossing ervoor weet? kaart is voldoende qua bedrag herladen

 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Jwally  als je bedoelt in en de playstore of de App store kan je eens je betalings methoden opnieuw instellen. Kijk ook in je klantenzone na of in de My Orange app dat je de optie Multimedia aankopen hebt aanstaan. Als deze niet aanstaat kan je ook geen in app aankopen doen en betalen via Orange factuur. 

patrick2_0-1587324082126.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jwally
Aspirant verkenner

Deze staat aan maar werkt nog steeds niet heb ervoor ook al naar Orange gebeld vandaag

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jwally  ok en wat hebben die gedaan , een dossier aangemaakt en gaan het intern bekijken ? Want als dat zo is ga je ff geduld moeten hebben dan kan het zijn dat er iets fout gaat bij hun of met je aanmelding voor de betaling te doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

JWally,

ga naar je instellingen- apps- play store- verwijder daar je cache.

Sluit volledig af. Start alles opnieuw op en probeer het nog een keertje.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen