Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-18 00h59
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.
Als ik de app installeer krijg ik steeds
Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.
Kan iemand helpen?
(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey San77,
Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:
Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?
Groetjes dennis
@Zipke schreef:
Heb altijd hetzelfde. Krijg bericht ontvang u kerst cadeaus
Ik zie bovenaan uw screenshot dat op het moment van uw opname er geen goede connectie was met Orange. Wat is eigenlijk concreet uw vraag? Want ik begrijp ze niet goed ....
Na de update werkt de app terug .maar het rare is . Ik ben al 12 maanden klant, maar in de app staat nu abonnement koala 25 euro . Terwijl het maar 20 euro is . En puntje 2 voor de badges die je kan verdiepen. Ik heb een smartphone van Orange gekocht 799 met 100 euro korting. Maar bij de vaste heb ik die niet open .staat koop een telefoon van Orange. Wat ik al had gedaan .
Na de update werkt de app terug .maar het rare is . Ik ben al 12 maanden klant, maar in de app staat nu abonnement koala 25 euro . Terwijl het maar 20 euro is . En puntje 2 voor de badges die je kan verdiepen. Ik heb een smartphone van Orange gekocht 799 met 100 euro korting. Maar bij de vaste heb ik die niet open .staat koop een telefoon van Orange. Wat ik al had gedaan .
Hallo @Zipke,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson