annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn gsm blokkeert vaak: kan ik 'm terugbrengen?

Topic gestart op: 13-05-19 23h16

Antwoorden: 2 antwoorden

Anas9620
Rekruut scout

Mijn gsm blokkeert vaak: kan ik 'm terugbrengen?

OPGELOST

Als ik mijn smartphone een maand geleden aan gekocht heb en hij blokkeert veel te veel kan ik deze dan terug geven en mijn geld terug vragen?? 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anas9620 het terug geven en geld terug krijgen zal niet gaan. Wat u wel kan doen is opsturen. Dus ga naar een Orange shop en leg de situatie uit. Deze gaan hem dan opsturen naar de fabrikant en die beslist wat er gaat gebeuren. Dat kan zijn dat ze hem maken of een nieuwe krijgt als deze niet te maken is. U heeft 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op batterij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Anas9620 het terug geven en geld terug krijgen zal niet gaan. Wat u wel kan doen is opsturen. Dus ga naar een Orange shop en leg de situatie uit. Deze gaan hem dan opsturen naar de fabrikant en die beslist wat er gaat gebeuren. Dat kan zijn dat ze hem maken of een nieuwe krijgt als deze niet te maken is. U heeft 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op batterij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anas9620 

Je kan hem ook eens resetten naar fabriekstoestand en helemaal opnieuw beginnen. Het is misschien een softwareprobleem ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen