Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-19 23h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik mijn smartphone een maand geleden aan gekocht heb en hij blokkeert veel te veel kan ik deze dan terug geven en mijn geld terug vragen??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anas9620 het terug geven en geld terug krijgen zal niet gaan. Wat u wel kan doen is opsturen. Dus ga naar een Orange shop en leg de situatie uit. Deze gaan hem dan opsturen naar de fabrikant en die beslist wat er gaat gebeuren. Dat kan zijn dat ze hem maken of een nieuwe krijgt als deze niet te maken is. U heeft 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op batterij.
@Anas9620 het terug geven en geld terug krijgen zal niet gaan. Wat u wel kan doen is opsturen. Dus ga naar een Orange shop en leg de situatie uit. Deze gaan hem dan opsturen naar de fabrikant en die beslist wat er gaat gebeuren. Dat kan zijn dat ze hem maken of een nieuwe krijgt als deze niet te maken is. U heeft 2 jaar garantie op het toestel en 6 maanden op batterij.
Je kan hem ook eens resetten naar fabriekstoestand en helemaal opnieuw beginnen. Het is misschien een softwareprobleem ..