annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange App verbruik wordt niet juist weergeven

Topic gestart op: 13-09-20 14h57

Antwoorden: 11 antwoorden

GJX
Gewaardeerd verkenner

My Orange App verbruik wordt niet juist weergeven

OPGELOST

De mijn orange app toont nooit wat juist mijn overblijvend saldo is, het loopt vaak een paar dagen achter, wat best vervelend is wanneer ik wil weten hoeveel data ik bijvoorbeeld nog over heb.

De app toont altijd wel iets, maar nooit het juiste. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Dan moet je dat opnemen met de 5000 of messenger @GJX 

we kunnen alleen maar zeggen dat het bij ons niet gebeurt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@GJX  je kan altijd eens de app verwijderen en dan terug erop zetten en zien of je het juiste verbruik wel te zien krijgt. Houd er wel rekening mee dat je verbruik ook niet elke seconde wordt ververst maar dat er wel even een bepaalde tijd over gaat. Natuurlijk zoals je aangeeft is een dag of twee wel erg lang. Moest de verwijdering van de app niet het gewenste resultaat geven kan je de klantendienst bellen of je stuurt een bericht via FB Messenger. Als je belt zal je moeten blijven hangen aan de lijn als je een bericht stuurt dan zullen zij je terug contacteren met een antwoord of oplossing. 

Zelf ervaar ik het probleem ook niet , er zit wel een vertraging op maar zeker geen paar dagen. Dus het kan zijn dat het individueel is maar misschien zijn er nog een paar klanten die hetzelfde ervaren. Dus dan hoeft het niet eens voor elke klant hetzelfde probleem te zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@GJX  goedemiddag,

jammer voor jou, want ik kan dat van de mijne en mijn man niet zeggen.

Doe de app eens verwijderen van je toestel op de goede manier

bij instellingen apps en dan verwijderen.

Start je toestel opneiuw even op en download hem opnieuw.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen