Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

My Orange App verbruik wordt niet juist weergeven

OPGELOST

De mijn orange app toont nooit wat juist mijn overblijvend saldo is, het loopt vaak een paar dagen achter, wat best vervelend is wanneer ik wil weten hoeveel data ik bijvoorbeeld nog over heb.

De app toont altijd wel iets, maar nooit het juiste. 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gewaardeerde sjamaan

@GJX  goedemiddag,

jammer voor jou, want ik kan dat van de mijne en mijn man niet zeggen.

Doe de app eens verwijderen van je toestel op de goede manier

bij instellingen apps en dan verwijderen.

Start je toestel opneiuw even op en download hem opnieuw.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@GJX  je kan altijd eens de app verwijderen en dan terug erop zetten en zien of je het juiste verbruik wel te zien krijgt. Houd er wel rekening mee dat je verbruik ook niet elke seconde wordt ververst maar dat er wel even een bepaalde tijd over gaat. Natuurlijk zoals je aangeeft is een dag of twee wel erg lang. Moest de verwijdering van de app niet het gewenste resultaat geven kan je de klantendienst bellen of je stuurt een bericht via FB Messenger. Als je belt zal je moeten blijven hangen aan de lijn als je een bericht stuurt dan zullen zij je terug contacteren met een antwoord of oplossing. 

Zelf ervaar ik het probleem ook niet , er zit wel een vertraging op maar zeker geen paar dagen. Dus het kan zijn dat het individueel is maar misschien zijn er nog een paar klanten die hetzelfde ervaren. Dus dan hoeft het niet eens voor elke klant hetzelfde probleem te zijn.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Gewaardeerde sjamaan

@GJX 

Wat 4G betreft is dit quasi onmiddelijk

Telefoongesprekken kunnen tot soms meer dan 24 uur duren

In het buitenland tot 48 uur

 

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ik weet dat dit zou moeten gebeuren, maar zelfs binnen België duurt het meerdere uren voordat mijn verbruik aangepast is, soms zelfs een paar dagen. 

0 pluimen
Gewaardeerde sjamaan

Dan moet je dat opnemen met de 5000 of messenger @GJX 

we kunnen alleen maar zeggen dat het bij ons niet gebeurt

Veteraan verkenner

Het zal dan ook steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft. Maar ik kan zelfs op mijn televisie nog niet op die app die de instellateur heeft geïnstellateerd op mijn tv. Dan komt er op dat ik geen verbinding met het internet heb, al gaat mijn pc wel. Ook andere zaken kan ik niet zien zoals die help functie. Als dat dan alles is wat Orange te bieden heeft, ga ik voor 30€ liever naar Telenet. Waar je niet steeds op een knop moet duwen voor voetbal.En daarbij ik heb nu een nieuwe IP TV operator gevonden met 10000 zenders, en dan moet ik hoop ik het voetbal niet kopen.

Leidende sjamaan


@stravarius  schreef:

Het zal dan ook steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft. Maar ik kan zelfs op mijn televisie nog niet op die app die de instellateur heeft geïnstellateerd op mijn tv. Dan komt er op dat ik geen verbinding met het internet heb, al gaat mijn pc wel. Ook andere zaken kan ik niet zien zoals die help functie. Als dat dan alles is wat Orange te bieden heeft, ga ik voor 30€ liever naar Telenet. Waar je niet steeds op een knop moet duwen voor voetbal.En daarbij ik heb nu een nieuwe IP TV operator gevonden met 10000 zenders, en dan moet ik hoop ik het voetbal niet kopen.


Ik weet niet wie je bedoeld met : steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft ,  maar wij reageren op topics die gemaakt worden. Dat is het doel van de Tribe. Maar dat je niet tevreden bent van Orange dat kan , maar om nu onder elke topic dan een negatief antwoord te plaatsen heeft geen enkele zin. Als jij tevreden bent met de IP TV dan is dat heel goed en hopelijk krijg je daar dan ook je voetbal te zien. Als je daarbij een overstap wil naar Telenet dan moet je daar heen gaan niemand die je tegenhoud om niet te gaan. Maar nogmaals gezegd om elke keer hier enkel negatieve berichten te zetten brengt geen meerwaarde.  Het is jammer dat je niet tevreden bent en dat Orange je niet kan bieden waar je omgevraagd hebt of wat je verwacht van een provider. Hopelijk kan Telenet je geven waar je achter vraagt. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerde sjamaan


@stravarius  schreef:

Het zal dan ook steeds dezelfde zijn die hier iets te melden heeft. Maar ik kan zelfs op mijn televisie nog niet op die app die de instellateur heeft geïnstellateerd op mijn tv. Dan komt er op dat ik geen verbinding met het internet heb, al gaat mijn pc wel. Ook andere zaken kan ik niet zien zoals die help functie. Als dat dan alles is wat Orange te bieden heeft, ga ik voor 30€ liever naar Telenet. Waar je niet steeds op een knop moet duwen voor voetbal.En daarbij ik heb nu een nieuwe IP TV operator gevonden met 10000 zenders, en dan moet ik hoop ik het voetbal niet kopen.


Orange wordt beladen met alle zonden van Israel.

Heel vriendelijk van de installateur dat die iets op je TV heeft geinstalleerd, was niet verplicht van dit te doen

Dat je TV geen verbinding heeft met internet, daar kan Orange niks aan doen

En niemand houdt je tegen - ga gerust naar Telenet @stravarius 

Gewaardeerd verkenner

@stravarius 

Als je van plan bent over te stappen kan ik je Tadaam aanraden, een dohterbedrijf van telenet en voor zover ik al heb gelezen is het geweldig. 

Veel plezier bij een andere provider! 

Leden met de meeste pluimen